Salgs- og leveringsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle betingelser

Kontroller venligst dine bestilling og vær opmærksom på, at mailkvitteringen du modtager ved bestilling ikke er de gyldige billetter. Kvitteringen er blot en bekræftelse på, at din bestilling er modtaget og billetterne er lagt fra til dig.

Billetterne fremsendes ikke. Din bestilling skal hentes på Horsens Ny Teater. Bestillingen kan hentes fra dagen før festivalen starter. Du skal senest have hentet din bestilling 1 time før den første forestilling i din bestilling starter. Flere detaljer finder du i din mailkvittering.

Både børn og voksne skal have billet og derfor er hver billet kun gyldig for én person. Billetterne må ikke kopieres!

Fortrydelsesret ved tilkøb

Er du opkøber og har du foretaget tilkøb i formidlershoppen af Fagligt Forum, festaften eller forplejning gør vi opmærksom på, at der ikke er fortrydelsesret på tilkøb.

Priser og betaling

I formidlershoppen modtages betaling med følgende betalingskort:

Dankort
VISA/Dankort
MasterCard
Diners Club
Visa Electron

Personhenførbare oplysninger (navn, adresse mv.) opbevares og transmitteres i et lukket netværk. Der er altså ikke adgang til disse oplysninger fra internettet. Alle oplysninger vedrørende betalinger sendes krypteret til Nets.

Købet foretages via Horsens Kommune, CVR: 29189889

Forbehold

Når du bestiller billetter eller foretager tilkøb gennem vores side opretter du dig med en profil, hvor du registrerer dig med navn, post-, telefonnummer og e-mail. Denne profil har du adgang til frem til festivalens afslutning. Din profil vil efterfølgende blive slettet. Via din profil giver du dit samtykke til, at Horsens Teaterfestival må kontakte dig via mail eller sms. Mails og sms vil indeholde serviceoplysninger, som kan være relevante for dig.

Alle dine personfølsomme oplysninger opbevares på forsvarlig vis og videregives ikke til 3. mand.